Dükkan

SSS

Sık Sorulan Sorular

01. Sipariş

Siparişimi ne zaman alırım?

Sipariş verirken, bir sevkiyat günü belirtilir. Sipariş verildikten sonra, aynı teslimat süresi sipariş onayında da belirtilir. Bu nedenle, sipariş sırasında web sitesindeki sevkiyat gününün sipariş onayındakinden farklı olması asla mümkün değildir.

Şimdi siparişimin (bir kısmının) daha uzun teslimat süresini görüyorum. Nasıl iptal edebilirim?

Siparişin daha önce gördüğünüzden daha uzun bir teslimat süresi varsa, siparişi (bir kısmını) iptal etmeniz elbette mümkündür. Bunun için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. Siparişi sizin için iptal edeceklerdir. Satın alma tutarı iki iş günü içinde banka hesabınıza geri dönecektir. Bir sipariş zaten gönderilmişse, artık iptal edilemez.

Siparişimin faturasını ne zaman alacağım?

Sipariş için ödeme yaptığınızda, siparişiniz için otomatik olarak bir fatura almayacaksınız. Fatura almak istiyorsanız, bunu iki şekilde yapabilirsiniz. İlk yol, mağazamızdaki hesabınız aracılığıyla. Hesabınıza giriş yaptığınızda siparişlerinizi görebilir ve faturayı indirebilirsiniz.

02. Gönderi

Sipariş durumunu ve kargo sürecini nasıl takip edebilirim?

• Siparişinin durumunu Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detay sayfasına giderek takip edebilirsiniz.
• Siparişin kargoya verilmişse, Sipariş Detay sayfasında yer alan “Kargom Nerede?” butonuna tıklayarak kargo sürecini takip edebilirsin.

Siparişimin teslim edileceği adresi daha sonra değiştirebilir miyim?

• Siparişin henüz kargoya verilmemişse siparişinin teslim edileceği adresi değiştirebilirsin. Adresini değiştirmek için Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detay sayfasında “Sipariş adresimi güncelle” butonuna tıklayarak işleminizi gerçekleştirebilirsin.

Ürünlerin desisine/hacmine göre siparişlerin teslimatı nasıl yapılır?

• Yasa gereği otuz desi (hacimsel ağırlık) ve üzerindeki siparişler, kargo firmaları (Yurtiçi Kargo, Aras Kargo, DHL eCommerce vs.) tarafından apartman kapısına kadar teslim edilebilmektedir.
• Lojistik firmaları (Horoz, Ceva, Borusan ve Octovan) ve satıcının anlaşmalı olduğu lojistik firmasıyla gönderilen siparişler kata teslim edilir.
• Otuz desi ve altındaki siparişler bütün kargo ve lojistik firmaları tarafından kata kadar teslim edilmek zorundadır.
Ürününü teslim alamadığında;
• Eğer teslimat kargo firmalarıyla (Yurtiçi Kargo, DHL eCommerce, Aras Kargo, UPS, PTT) gönderilirse, kargo firması ertesi gün tekrar dağıtıma çıkar.
• Lojistik firmalarıyla gönderilen teslimatlarda, lojistik firması dağıtıma çıkmadan önce (yakşalık 1 hafta içerisinde) seni arayıp teyit aldıktan sonra dağıtıma çıkar.

03. Sipariş

Sipariş Üzerine Teslimat ve Özel Sipariş

Sipariş üzerine üretimi yapılan ürünler direkt olarak stoktan gönderilmez. Sipariş verildikten sonra ürünler üretilir ve adrese teslim edilir. Sipariş üzerine üretim olan ürünlerin teslimat süresi 10 günü geçebilir Ürünlerin içerisindeki etiketlerden sipariş üzerine üretim olup olmadığını öğrenebilirsin.

Şimdi siparişimin (bir kısmının) daha uzun teslimat süresini görüyorum. Nasıl iptal edebilirim?

Teslimatınla ilgili eksik ürün ve parça taleplerini Nicefrog Asistan ile iletebilirsin. Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detay > Nicefrog Asistan > Teslim Alınmış Ürün Şikayetleri adımlarını takip ederek Nicefrog Asistan’a bağlan. Ardından talebini kolayca ilet.

Müşteri hizmetleriyle nasıl iletişime geçebilirim?

Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detay sayfası adımlarını takip ederek iletişim formlarımız üzerinden yada telefonlarımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

04. İade, değişim ve şikayetler

Ürünlerin iadesini nasıl yaparım?

Aşağıdaki adımları takip ederek ürün iadeni kolayca ve hiçbir ücret ödemeden yapabilirsin.
1. nicefrog.com.tr adresinde yer alan “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sayfasına git.
2. “Detaylar” butonuna tıkla ve siparişin detaylarını görüntüle.
3. Ardından “Kolay İade Talebi Oluştur” butonuna tıkla.
4. İade edilecek ürün ve iade nedenini seç. Aynı üründen birden fazla satın aldıysan iade edilecek ürün adedini de seçmelisin.
5. İade edilecek ürünlerle birlikte faturayı tek bir pakete koy.
• Faturan yoksa aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine koyup iadeni yapabilirsin.
o Ad Soyad:
o Sipariş No:
o İade Nedeni:
7. Paketi iade koduyla birlikte sistemin sana belirteceği kargo firmasının en yakın şubesine 7 gün içinde teslim etmelisin. 
İade etmek istediğin ürünün iade koşullarını sağlayıp sağlamadığını kontrol etmelisin. İade edeceğin ürün, iade koşullarına uymazsa ürünün iadesi kabul edilmeyebilir. İade koşullarına “İade koşulları nelerdir?” maddesinden ulaşabilirsin.

Ürünlerimin iadesinde nelere dikkat etmeliyim?

• Ürünü teslim aldıktan sonra 15 gün içinde iade edebilirsin. 15 gün geçtikten sonra ürün iadesi yapılamaz.
• İade için ürünü demonte olarak paketlemelisin.
• Lojistik firması ürünü adresinden almak için geldiğinde paketin hazır olması gerekir. Aksi takdirde lojistik firması iade paketini teslim almayabilir.
• İade edilecek her bir ürünün teslimatı için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanmalıdır.
• Büyük desili ürünlerde, lojistik firmasının belirlediği tarihte iade paketin evinden alınır. Ürünler demonte olarak paketlenmelidir. Lojistik firması gelmeden önce iade paketinin iyi bir şekilde paketlenmiş olduğundan emin olmalısın. Randevu saatinde iade edeceğin ürün henüz paketlenmemişse, lojistik firması iade paketini teslim almayabilir.

İptal/İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

• Eğer siparişini iptal ettiysen, ücret iaden 2-10 iş günü içerisinde tamamlanır.
• Eğer ürünü iade ettiysen;
o Ürün elimize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
o Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
o Ürün iade şartlarına uygun değilse adresine geri gönderilir.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare